Monge92 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 nei syns den virker fin! eneste er at du skulle fått tak i noen orginale hella! hehe ja, frontløktene skal byttes men er ikke det eg har privitert akkutat nå må få den godkjennt hos BT så kommer m fanger og nye lykter og polering osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Okey! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 En ting om gangen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Ja er desverre sånn xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Åssen var det å montere hengerfeste? Måtte du kappe litt i bakfangeren for å få plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Ja er desverre sånn xD Sent from my iPhone using Tapatalk jepp er vel så blir bra tilslutt (Kommer altdig til å ta slutt) Åssen var det å montere hengerfeste? Måtte du kappe litt i bakfangeren for å få plass? hengerfeste var egentlig en morsom jobb har flere bilder osv så kan prøve å forklare alt jeg jorde om du vil ? når det jelder hull å fangern å alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Må gjerne gjøre det visst du vil Men du trenger ikke å stresse med det før til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Må gjerne gjøre det visst du vil Men du trenger ikke å stresse med det før til helga da skal jeg sette meg ned når jeg har tid Så skal jeg få fiksa det Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Fått gjort litt med bilen idet siste, fått parklys i blinklys og polert bilen å bytta LCM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ble BLANKT det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Er det vanelig at bilen skal dra dårlig helt fram til 4 tusen omdreininger? Er lissom ikke noe aks i den :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Min e46 2,2l på 170hk begynner å dra ordentlig på ca 3000 rpm. Usikker på e39 og den motoren du her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 E39 vogn har aldri vært en sportsbil, min drar helt greit på turtallet helt til jeg kommer opp i 80km/t da syns jeg den blir sprekere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Om den drar like dårlig i drive og i tiptronic modus Så kan det være noe i automaten som ikke er helt med Du kan forsøke og resette girkassa og se om den blir bedre da Evt ta en service på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå