luftwaffel84 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Opplever at motor lugger/stopper når jeg kommer opp i mellom 5000 og 5500 o/min. Akkurat som om en når turtallsperre, men dette skal ikke skje før ca 7000 o/min. Bilen det er snakk om er en 523i, manuell, reg første gang i mai '98. Har ellers varsellampe på abs og antispinn, regner med det er høyre føler bak som endelig har tatt kvelden. Har hatt periodisk feil på den tidligere. Kan det ha en sammenheng? ("nødmodus"?) Motor fungerer ellers fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Sjekk luftmengde måleren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luftwaffel84 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 ok, takk for svar. fryktet at jeg måtte gå den veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Jeg hadde samme problemet med min 99 528. Den lyste på abs og antispinn. Grunnen til at min kutta var pga antispinnen slo inn da. Hos meg var det abs hjernen som var defekt, etter jeg bytta den fungerte alt fint. Men du har vel muligens en eldre abs hjerne enn meg? Jeg har iallefall bosch 5,7 luftwaffel84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Sjekk luftmengde måleren din. ok, takk for svar. fryktet at jeg måtte gå den veien..Bare dra ut kontakta og prøv bilen en tur.http://bimmers.no/topic/770122-740-m62tüb44-motor-trøbbel-tror-det-er-lmm/ luftwaffel84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luftwaffel84 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Har prøvd en tur uten lmm uten endring:/ Kan være at det er slik aalgaard er inne på.. uansett er det tid for en diagnose før jeg piller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå