glue Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hei, sliter litt med 320'n min. 96 modell m52 med startspærre Har i det siste opplevd at det ikke har vært noe som helst livstegn fra startmotoren enkelte ganger jeg prøver å starte bilen. Vrir om tenningen, og det skjer null og niks, nada, steindødt! Værken innslaget på starteren, eller selve startmotoren blir aktivert. Dette har skjedd 2 ganger den siste uken, ellers har jeg opplevd det 3 ganger på 2 år før dette. Det som er rart er at jeg kan trillstarte bilen når dette skjer, og da kan jeg stoppe den igjen. Og starte på vanlig måte, startmotoren fungerer som den skal. Hvis jeg lar den stå i noen minutter etter at den slutter å reagere, (uten å trillstarte den først) så starter den på vanlig måte. Er det startmotor, et relè(?), ledningsbrudd eller startspærre som kødder her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 sjekke startsperre ringen som er rundt nøkkelhullet kanskje? kan være dårlig kontakt inn på denne evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 nei har prøvd å banke litt i denne når problemene har oppstått. ledningene sitter også godt på den. Men dersom det er startspærra som kuker, skal vel ikke bensinpumpa få strøm heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå