bredesn Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 For et par dager siden begynte motoren på 320'n å hyle noe forferdelig. Hylingen føller motorens turtall, noen som kan gi noen tips på hva jeg kan sjekke? Er naturligvis livredd for at det er turboen, men er montert fabrikkny turbo før vinteren. Merkes ikke noe på drag eller mye soting, kun en sinnsykt vond lyd. Det som slår meg først er lager i dynamo. Håper på svar fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 jeg har samme problem på min men høres ut som om det er dynamoen på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesn Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 fikk en kompis til å være med å gi litt gass mens jeg rotet i motorrommet, lyden har noe med turbo å gjøre. Den kommer nesten bort når jeg tar av vakuumslangen fra vakumbeholderen. Kan ikke forstå at det skal være turbohavari, den går jo som den skal, og turboen er ny.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 hmm er ikke lekk i noen slanger da? når jeg hører etter i motoren min så kommer det fra høyre side når du ser på motoren foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesn Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 kommer fra en eller annen plass rundt turboen som ligger på venstre side med meg skal kjøre på bokken å få sjekket imorgen satser på at det er en liten bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 kan også være en bolt på manifolden som har ryki. da kommer det en sånn hyle lyd. men si ifra hva som er feilen da viss du finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesn Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesn Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Fikk bort hylelyden igår! skruvene til manifolden var lønset litt, så jeg skrudde bare fast boltene så var alt i orden! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 bare hyggelig bra det ikke var noe alvorlig hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå