Iversen92 Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 Tenkte å selge unna no greier! -Fjørbein fremme med 535 bremser og lowtech senkefjærer (med tuv. Ja får også med bak) 2500,- Delen kan kanskje selges separate. -Alpina frontfanger (original) , må påberegne litt sparkling. 3000,- -Dashbord til e28, 2 småe sprekker, ser de ikke sålenge du ikke nistirrer i 10min på dashn, også revet opp litt men det vises ikke da den skjules av vindus falsen. 1000,- -Speedometer til e28, går til 260. 800,- -Har endel interiør ting til e28, deksler og nipsnaps, bare å send PM om du lurer på noe:) Oppdaterer med mer om jeg kommer på noe:) Ta prisen som utgangspunkt, man kan prute men er ikke vits i skambud. Send PM
Iversen92 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Løp og kjøpe folkens! BBS front og 4x-el er solgt
Jokke Skrevet Mars 6, 2014 Skrevet Mars 6, 2014 hei! har du plata/dekselet som sitter øverst på torpedoveggen framfor kupevifta? trenger en slik og den på være i bra stand! mvh Joakim
Iversen92 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Ja mener jeg skal ha den, skal og være i bra stand får sjekket i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå