Bondok Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Heisann har lyst til å bytte bil, og vurdert en bmw som min andrebil. I og med at jeg nå kjører en chippa 940 turbo med underkant 180hk så vil jeg jo helst ha en bmw med litt fart i, så har sett litt på 3 og 5 seriene med 2,8l 193hk. Eneste som stopper meg i å gå for en sånn er forsikringa. Jeg er 18 år og ser at forsikringa blir veeeeldig dyr, Oppi 40k året om bilen er registrert på meg, kan dette stemme? Noen andre her som er 18-19 og har registrert en bil med denne type motor og hk på seg selv og har en veldig anderledes pris? og hvor mye kan jeg spare på å registrere bilen på foreldre isteden? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Min bil: BMW E46 316i IF - Full Kasko - 46 000 kronerDNB - Ansvar - 8 000 kroner Kommer jo an på hvilket forsikrings selskap og om det er .. ansvar/del-/-kasko ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Er vell snakk om delkasko mest sansynlig. Men tenkte mere på prisen på en med stor motor som 193 hestern jeg nevnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ja forstod det. Bare gidde ett lite eksempel fra min pingle motor Du må nesten ta ringerunden å høre med folk. Bmw + stor motor + 18åring. Sier seg selv at de kommer til å bli dyrt da.. :-^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Ja det jeg regna mee men tipper endel billigere på foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ja selfølgelig.. En kamerat har gjort en ordning me foreldra sine. BMWen er forsikra på faren. Mens en Renault er forsikra på han. Slik at han får tjent opp bonus poeng i tilegg. Det er hvertfall noe du burde tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Har alltid forsikra gammel bmw på meg selv med gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Har forsikringa på 940n på meg selv men selger den om jeg skal ha meg bmw og med mitt motorønske må jeg kanskje sette på foreldre selvom jeg ikke får bonus. Får sjekke og ringe litt rundt. Hva slags motor og forsikring har du Marionette? Og alder, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Siden jeg var 18, kun brukt gjensidige, hadde kun ansvar til jeg fikk 30% eller 40% Hadd alle bilene du ser i min signatur der. hva jeg betalte når jeg var 18 husker jeg ikke helt. 700kr i måneden muligens noe rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondok Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå