huusinj Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ønsker å kjøpe framseter til min e30. helst recaro stoler , men er åpne for vanlige også. Gjerne i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huusinj Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 PS: De skal inn i en 2 dørs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Hvor bor du? Jeg har 2 Recarostoler til 2-dørs som jeg muligens kan selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huusinj Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Midtre Gauldal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huusinj Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Kan du sende pm. angående pris og evt. bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Kan du sende pm. angående pris og evt. bilder ? Var det mine stoler du vil ha bilder og pris på? Kan fikse det hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huusinj Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 jepp anbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Ok. Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen. Muligens ikke veldig fancy seter men, de er i tipptopp stand Gauldai? Det er jo langt fra Sunnmøre der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huusinj Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Oki, flotters=) Bor i Midtre Gauldal ja, så må sikkert snakke med et transportfirma om de kan innom å hente setene evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 PM med info og bilder sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå