thagen2 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 hvilken farge er det på bilen? er framskjermene hele og pene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 venstere forskjerm har 2 bulker tror jeg, har ikke sett så mye på høyere, husker ikke hva den heter i farta men skal sjekke når jeg skal til den igjenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520moen Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hei hadde det vært mulig å kjøpe friskluftsgrill på førerside? Evnt. også list rundt dørhåndtak innvendig på førerside? om du ikke skal ha den selv, så du ville beholde dørbekledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Bryter til bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Hei hadde det vært mulig å kjøpe friskluftsgrill på førerside? Evnt. også list rundt dørhåndtak innvendig på førerside? om du ikke skal ha den selv, så du ville beholde dørbekledning Altså aircondition grillen du mener eller? jeg skal ha den lista selv til jeg bytter over dør-trekket så kan du evt kjøpe den som er i fra min bil senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Bryter til bakluke? Den som er inne i bilen ved pedalene du mener? har ikke den på bakluka pga den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520moen Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Altså aircondition grillen du mener eller? jeg skal ha den lista selv til jeg bytter over dør-trekket så kan du evt kjøpe den som er i fra min bil senere Jepp, den som er i selve førerdøra. hadde vært topp! Haspene mine er knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Jepp, den som er i selve førerdøra. hadde vært topp! Haspene mine er knektStår i bilen:) er ikke hjemme før 14 dager ca mn ska begynne å ribbe mere da så da får jeg tatt de ut:)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Den som er inne i bilen ved pedalene du mener? har ikke den på bakluka pga den er solgt Var den på selve bakluka jeg mente, så da før jeg prøve ett annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Pris på komplett mellomaksel til manuell ? kan nås på 96223873 per mld. hilsen christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Har du tannstanga, og vet tilstand på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Mellomaksel må jeg ha selv, har tannstanga, vetikke men skal fungere:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå