Super1 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Noen her som selger dynavin? evt hvor kan jeg få tak i det billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Du kan kjøpe min D99+ WINDOWS hvis du vil. Vil ha 4000+frakt for den. Min hadde defekt lydutgang til sub, så fikk en helt sprell ny i forrige uke. Den er montert i vinterlagret bil, kun testet én gang for å sjekke at den virket. Beskyttelsesfilm er fortsatt på skjerm. Har original embalasje, manualer, kontroll, stylus osv. Den har minnekort med norske kart og menyer. Har i tillegg betalt 350 for oppdatering av kart, 3D bygg og fotoboks. (fotoboks så ikke ut til å virke) Det du trenger utenom er braketten til midtkonsoll. Kan også medfølge en iphone 4 til iphone 5/5S adapterkabel. Denne er original fra apple og kostet 500. Haken er at du må ha en overgang fra E46 sin radiokontakt, til dynavin sin. Min har mistet tuppen som skal inni spilleren. Dette gjelder så klart bare hvis du vil ha radio. Disse ligger på 6000+moms+frakt+brakett nå. Blir fort 8000 det, som jeg betalte selv. Hadde egentlig ikke tenkt å selge, men siden du spurte. Hehe. Trenger egentlig ikke sånne fancye greier. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Den ovenfor e vertfall billig, jeg kjøpte fra USA og til slutt landet det på en god sum (rundt 8000 ja) Windows versjonen ville jeg og gått for, android på dynavin er ikke særlig bra, ble veldig plaget...(min erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 kan anbefale den Thundercoil selger. Nypris er ganske høy, man skal ikke se bort i fra at man kommer opp mot 7-8 tusen (inkl frakt, mva, toll osv). Så rundt 4k ekke dårlig hehe Tror også du får en form for garanti fra forhandleren Jeff, hvis det er der Thundercoil kjøpte spilleren fra? Tror ihvertfall du har garanti så da har du i utgangspunktet ingenting å tape. Skjer det noen feil er det bare å snakke med Jeff, så fikser han resten . Er masse feil med Android versjonen til dynavin. Husker jeg var kjempe keen på Dynavin m/android for et år tilbake. Ringte Strømmen bilradio og Oslo bilradio spesialisten. Begge montørselskapene anbefalte å styre unna Dynavin android versjonen. Strømmen bilradio kunne skaffe meg den for 9.500 (ca 14.000 inkl montering <-- Overprisa), men valgte å droppe det . Så rundt 4k for en ny dynavin spiller ekke dårlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Da kan jeg kjøpe den Men hvilken brakett til midtkonsoll? og hvor får jeg tak i radioovergang? Er det mye arbeid å montere? vanskelig? har du bildet av den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Skal finne link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Monteringen er enkel. Veldig straight forward om du gjør alt riktig. Krever litt arbeid, men er verdt å gjøre det selv. Montører tar alt cash, og da vet du heller ikke hva dem har gjort bak der:-P. Er på tlf nå, men søk opp dynavin install e46 på YouTube. Finner mange gode guider på nettet . Anbefaler å søke litt på e46fanatics også, finnes mange installasjons guider der og . Tok meg litt over 1 time å montere alt. Har du rett utstyr, og vet hvordan du demonterer, tar det enda kortere tid. Det eneste som tok meg lang tid var å få kabelene bak til å ikke komme veien. Dyttet inn spilleren med makt, og klarte uheldigvis å ødelegge noe bak der. Så når jeg skrudde på enheten etterpå fikk jeg ikke lyd :'( men det ble selvfølgelig byttet. Fikk splitter ny spiller. Så ja.. Den prosessen bør du ikke rushe hehe Når det gjelder den braketten bør du nesten ta bilde av knappene du har rundt asc, varme i setene osv, og vise det til fks gsbildeler. Det er ihvertfall det jeg gjorde. Delen koster ikke alt for mye. Tror den lå på rundt 500 ish? Denne tar 2min å installere . Radioovergang finner du hos bilxtra/Torshov bil tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 ok skjønner. men hvorfor skal jeg ha det til de asc, setevarne osv knappene? de ligger jo helt nederst og dynavin kommer i "hylla" over? hvordan ser den braketten ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Vet ikke hva overgangen heter, men det er en av disse med ledning i mellom kontaktene: http://bilradiospes.no/m/shop/?katid=1414 Ikke noe dyre greier. Hehe. Bare å si hvilken E46 du har (årsmodell) Slik at de finner ut om du har den nye typen kontakt, eller gamle runde med stikk. Har du en eldre E46 med den runde, trenger du ikke overgang. I så fall bare en liten adapter til 26 kroner, dersom det er feil stikk (hankjønn/hunnkjønn) Montering er lett, som han over her sier. Masse gode guider på youtube. GPS antennen festet jeg i dashen, nedi folden på passasjersiden. Ledningen stappet jeg inni kledningen på A-stolpen opp mot taket. Så tok jeg ut hanskerom (6 stjerneskruer) og strakk ledningene "over" selve hanskeromboksen. USB og iPhone kabler går rett gjennom et hull du ser når du tar ut hanskerom, så ligger enhetene koblet til inni hanskerom/oppbevaringsboksen. Ellers er det bare to lister du popper av med smørkniv elns. Og så er det montering av braketten. Der må du ta av belgen på girkulen og så skru løs dekselet rundt girstang. Da kommer du til noen skruer for braketten. Det meste av kontrollpaneler er det bare til å poppe ut med hånden på baksiden. Trenger du bedre plass, tar du ut luftekanalene til varmeapparatet. Disse krever litt lirking, da det er flere taggete klips. Her er bilder av brakettene. 2 stk, du har enten den ene eller den andre. Det ser du enkelt ved å se på skillet mellom knappene dine (ved varmeseter, DSC/ASC osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Skal finne link! kan du ta noen bilder når de demonterer den også da får jeg sett hvordan den sitter osv Bilen er 2001 mod og har slik som på bildet (sjipt med manuell knappa-klimapanelet ) Skal bytte ut den også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 På bildet ditt over her er det 2 pyntelister på hver side av spilleren. De er bare dyttet på plass, så du bare skviser noe flatt bak den lange til høyre og drar den rett av, så tar du av den lille listen over spilleren. Da vil du se to stjerneskruer, helt øverst på spilleren. En på hver siden. Skru disse ut, så er det bare å nappe ut hele driten. Men kan ta bilder, om du ønsker det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hvis det bildet er av din midtkonsoll, har du braketten som kalles Single Row. Da har du dette delenummeret: 51167001408 Gå inn i handlekurven på koed.no eller gsbildeler.no og søk på delenummeret der. Kanskje ebay har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Anbefaler å bytte klima anlegget mens du har alt ute hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg kan demontere det, ikke store saker det. demonterte faktisk klima idag og sjekket om det funket med ny type men det fungerte ikke 100% men det jeg mener er om hvor alle de ledningene skal monteres inn. Skal orginale ledningene fra radio/cd være koblet til dynavi ledninger eller skal de orginale tas ut hvis du skjønner.. Takk skal sjekke det ut. Koster jo nesten 1000 lapp både fra gs og koed må nok bli ebay eller bruktdel... Klimaanlegget er jo ikke bare bare det heller må ha deler der og ikke bare panelet. sjekket litt rundt men har ennå ikke funnet ut hva jeg egentlig trenger av deler (motor osv) Det syntes jeg var litt mer komplisert enn å montere dynavi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Varmeapp: enkelt å bytte panelet, men funker ikke optimalt. Så det er litt mer omfattende å få til (skikkelig) enn bytte av spiller, ja! Alt er plug and play på det originale ledningsnettet. Er vel to ting du skal plugge i fra det som er der. Ellers strekke GPS antenne til vindu, evt ekstern mikrofon et eller annet sted, så usb/iphone greiene til hanskerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå