Berzerk Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Det kan ikke være at du har problemer med jordingskabel til styreenhet slik det er beskrevet i denne tråden?http://bimmers.no/topic/686391-masse-feilmeldinger-2006-bmw-e60-530d/page-2 Mulig.. Jording til mpm modul da? Men hvordan finne ut det?
BRIO Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Er ikke MPM i reservehjulsbrønnen? Jeg vet ikke noe mer om dette en det som står i tråden jeg linket til. Fikk verkstedet jeg pleier bruke til å sjekke dette for meg (ikke merkeverksted). De fant ut at jordingskabelen allerede var byttet på min bil.
rune152 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 sikring f57 ser jeg gar til "strømovervåkning"(direkte oversatt) er det det samme som ibs? sliter med å få målt krypstrøm... låser bilen, bakluken står åpen, men har trykt låsen i låst posisjon... venter en god halvtime, til det røde lyset ved girspaken slukker.. kobler av minuspolen... men i det jeg sitter amper-meteret på så slår den inn med 10 amp, for så å falle til rund 3-4 amp... hva gjør jeg feil? hører det klikker i ett rele eller en liten motor i bilen, så antar at bilen "våkner" når jeg kobler til amper meteret.. Det var lettere i gamledager..... hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå