S. Gunstad Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Hallo, Skal kjøpe meg en vertøykoffert som skal brukes til midre reparasjoner og vedlikehold. Bør være mest mulig komplett samtidig kompakt. Har kikka litt på dette: www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Pipenokkelsett/?page=2 Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Spørs jo på budsjettet ditt, men Biltemas sett med 10-års garanti er mer enn bra nok for hobbybruk, og det er få som kan slå de på pris. Da må du evt. sjekke Jula e.l. Jeg har et sett fra Teng-Tools og Ironside, og de fungerer greit. Synes pipene til Ironside er litt dårlige/slakke, men ellers så har det fungert ypperlig til mitt formål. Det har også livstidsgaranti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundalen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Når det gjelder biltema sitt fungerer det greit så lenge du kjøper det med garanti. Viss du kjøper det billige uten garanti, så sprekker pipene over en lav sko og er heilt ubrukelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 momentnøkkel: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Momentnokler/Momentnokkel-20210-Nm-10241/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå