Kjellsen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hei. Jeg selger mitt nye OMP Corsica 350 i semsket skinn med røde sting, 95mm dypt. Grunnet OMP bosset jeg skulle bruke med rattet i min E36 med airbag, ikke passet som fabrikat informerte om. 2000 kr eller seriøst bud. Sender overalt, selger tar frakt. Mvh Anders Holst Kjellsen 92024492 andershk741@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kan informere at jeg kan skaffe rattboss til airbag rattstamme. Btw litt off topic men en free bump;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Vet momo har produsert riktig. Men med tanke på det er min daglige bil nå, så har jeg bestilt mtech ratt i semsket skinn med airbag. Så rattet må nok bli solgt. Sent from my GT-P5110 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå