eriksen76 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Har et irriterende "problem" med interiør lyset i bilen (altså lysene i taket)Dem fungerer kun når jeg har på lysbryteren (i park eller kjørelys) så det er helt mørkt når jeg åpner dørene, helt til jeg skrur på bryteren...Noen som har vært bortig dette før? vet ikke hvordan styringen til disse lysene er, regner med det trenger konstant strøm, men tenkte jeg skulle høre etter tips før jeg "eksperimenterer"
Clevion Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 I min E36 er det egen bryter for de over girspaken ivertfall, en helt av, en av men på når dørene er oppe og en for konstant på
eriksen76 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Skrevet Mars 8, 2014 Jeg har disse knappene og, men hele lys systemet får ikke strøm før jeg slår på lysbryter til kjørelys :/ hvis det hjelper er det en 93 mod 325 importert fra Tyskland i 97. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
eriksen76 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Skrevet Mars 8, 2014 Tror hele lyskretsen er koblet opp mot parklysene, flimrer i parklysa når jeg slår av og på lys i taket...Lyset i bagasjerommet og panseret fungerer og bare med park/kjøre lys slått på.Ingen som har vært bortig dette før?
Traktortom2 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 er dette noe som kom av seg selv etter har det alltid vert sånn?
eriksen76 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Skrevet Mars 8, 2014 er dette noe som kom av seg selv etter har det alltid vert sånn? Har nettopp kjøpt bilen så det vet jeg ikke :/ Men det har vært ettermontert alarm på den, under rattet er det et stort sudoma med kabler (hvis det kan være noe der) Noen som vet hvor "lyskretsen" starter? altså hvor jeg skal lete for å finne ut om det er blitt gjort noe "dill dall"
eriksen76 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Sentrallåsen er og litt rar, må låse 2 ganger for at den skal holde seg låst, så må jeg låse opp fra passasjer siden. Kan det være "general module" ?
eriksen76 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Har da tatt meg tid til å se litt mere på saken.Viser seg at forrige eier har tuklet med ett eller annet for alarm, så bryterene til begge dørene (den som sitter fremfor dørene) er ikke koblet til noe som helst! er bare svart kort kabel som er kuttet.Noen som vet hvor disse skal kobles opp? må eventuelt legge nye kabler hvis jeg ikke finner på veien som jeg må/kan koble meg på?
eriksen76 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 bump Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå