Eirik Viste Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Jeg har for salg en kvalitetsfrontfanger av merket CSR. Fangeren er helt ny og ikke pakket ut skikkelig. Den skal være ferdig grunnet for lakkering. Det følger med lister og gitter, men ikke tåkelys. Fangeren selges for 2.000 kr + eventuell frakt. Jeg skal etter planen kjøre langs E39, E18 og E6 neste helg. Da kan jeg ta fangeren med i bilen hvis du bor i nærheten av kjøreruten min. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brillemoffå Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Byr deg 1000,- Da denne har ord. pris på 2488, og jeg får den for 1741,- ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Bilder?Byr 1200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Bilder? Byr 1200. For slike lave priser beholder jeg støtfangeren selv. Denne fangeren koster over 2.000 kr i Tyskland og er laget av ABS plast som er i samme materiale som originalfangerne. Disse er fleksible og tåler mye mer enn billigfangere i GFK som knuser eller brister lett og er tynn og buler på rette flater. CSR skriver selv at det er veldig bra overflatestruktur som gjør lakkering lettere og billigere. Fangeren er ikke pakket ut av beskyttelsen og de neste par dagene er jeg ganske opptatt. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå