Hazar Askari Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei. I det siste så har bilen min begynt å lage rare lyder fra motoren ved lav fart. Når jeg kjører mellom ca 10km/t - 30km/t så lager motoren en slags kvele lyd. Det virker som at motoren blir kvelt. Det er verdt å nevne at jeg har Automatgir, og når jeg kjører i DS (Drive Sport) så forsvinner lydene. Det virker som at bilen er i altfor høyt gir. Lydene minner om at man kjører i høyt gir på lav fart når man kjører med manuel gir. Har noen erfart dette? Er det noen som vet hva dette kan være? Min bil: BMW 320D 2006 modell, kjørt ca 160 000 km totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Har du fulgt opp servicen på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazar Askari Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Har du fulgt opp servicen på bilen din? Nei ikke enda. Det har jeg avatalt til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 For egen del høre jeg roligere gange på motor ved f.eks. oljebytte. Etter diverse filterbytte.. merker jeg også friskere motor. Kanskje det hjelper med en service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå