Gå til innhold

Flassing av lakk - Nylakkert frontfanger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bedt sjefen ta grunningen, får håpe dem gjør det denne gangen. 

Min mtech 2 fanger var helt sort, ingen grå synlig grunning som e36 mtech fangeren jeg kjøpte hadde. 

Skrevet

plastgrunning er lurt og ha på samt to strøk med fyller over det hele så det har noe og hefte i, på bilde ser det ut som det kun er mattet ned og lakkert rett på, derfor har det flasset

Skrevet

Dette er vel strengt talt ingen orginaldel? Opplyste du om at det var uorginal del når du leverte den til lakk?

Det som er med billige uorginale plastdeler, er at de aller fleste billige deler har blitt støpt i form som er innsauset i et spesielt slipp-middel. Er dette tilfellet, må de bakes i 50 grader i hvertfall i en halvtime, før man fortsetter med rengjøring og videre behandling.

Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk

Skrevet

Dette er vel strengt talt ingen orginaldel? Opplyste du om at det var uorginal del når du leverte den til lakk?

Det som er med billige uorginale plastdeler, er at de aller fleste billige deler har blitt støpt i form som er innsauset i et spesielt slipp-middel. Er dette tilfellet, må de bakes i 50 grader i hvertfall i en halvtime, før man fortsetter med rengjøring og videre behandling.

Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk

Nei det glemte jeg å si. Trodde ikke det skulle ha noe betydning, men i følge lakkereren betyr det tydeligvis en del. Ok takker :) Skal nevne det til lakkereren imorgen tidlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...