Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at den nesten stopper på tomgang, og når man kjører den må man gi nesten full gass for at det skal skje noe på lavere turtall, og da hugger den til. Akkurat som om man skrur av tenningen, gir full gass, og skrur på tenningen igjen.

Har prøvd annen LMM, ohmet veivsensor, byttet coiler og plugger, byttet O2 sensor, byttet pakninger i innsug og sjekket etter falskluft. Lest meg grønn på nettet, og skjønner ikke hva mer jeg skal prøve  :-x Fettern min (bakken92) kom med et forslag om at det kunne være at den fikk lite bensin, men når jeg plugger ut LMM så går den jo helt fint når den er i nødmodus, så kan vel ikke være det heller?

Noen som har tips?

Skrevet

jeg hadde lignende symptomer på en m52 b20. Da var det sensor på innsugskam. Ga ikke motorlampe, men kunne leses ut på diagnose, både vanlig obd2 og bmw diagnose.

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøre bilen opp til GS for diagnose imorgen, så får se da :) godt mulig det er kamsensor, trodde jeg hadde en til liggende, men den finner jeg såklart ikke nå som jeg trenger den!

Skrevet

prøvd å bytt bensinpumpe, eller sjekk bensin filter ?

Skrevet

Plukka av bensinfilter igår og satt på et rør, hjalp ingenting. Har ikke prøvd å bytte bensinpumpe enda, men som sagt, så går den jo bra i nødmodus, så det er jo ikke tivl om at den får bensin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...