Christoffer Skjæveland Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hei har to stikk på den "nye" 97 mod motoren min. Det er altså to lange stikk på denne å da antar jeg at det ene stikket er hjernen og den andre boksen er til manuell kassa? virker litt rArt men? Har også et spørsmål om noen veit om ledningsnettet i en e39 1999mod touring passer på en e39 1997 mod motor? Mvh Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Bytt over elnett fra gamle motoren bare. Den andre stikka er til automatkasse. Elnett fra 99 passer ikke på 97 da 99modell har dobbel vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Så jeg må bytte hele ledningsnettet ? eller kan man ta en spansk en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Evt går det ann å koble ut vanosen ? sitter en m52b20 i e39 fra før men er ikke dette enkel vanos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Evt går det ann å koble ut vanosen ? sitter en m52b20 i e39 fra før men er ikke dette enkel vanos ? Du kan ikke på en enkel måte sette inn en dobbelvanos motor i en enkelvanos. Og ut fra dine spørsmål, så har du nok dessverre ikke kunnskapen til å gjøre dette. De færreste gjør et slikt motorbytte. Få tak i en enkelvanos motor. Jeg har både en 2.5 og 2.8 motor tilgjengelig. Så kan du bruke ledningsnettet fra din gamle motor. Hjernen kan også brukes fra 2 literen, Har du M52 motor i bilen din fra før av eller er det et ombygg? Alle M52 motorene har startsperre, så det må tas hensyn til. Jeg skal ut og jobbe, men ta gjerne kontakt på 92 22 65 44 hvis du lurer på noe. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Nei , klar over det derfor jeg får hjelp har en m52b20 fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå