Peak Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Noen som har en av disse for salg til en god pris? Tilstanden spiller ingen rolle, men felgene må være rette og ikke skeive. Det skal kun være noe midlertidig, kontakt meg hvis du har noen i garasjen som bare ligger i veien, bør heller ikke ligger langt fra Drammen/Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 jeg har masse 16" hjul fra e46 og et sett 17" fra e60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Send meg gjerne bilder eller navn på type felg, dekk på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 er offshore ut uka så får ikke sendt noe bilder. er de "normale" e46 alu 16"ene med 6 brede eiker eller vha det nå er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Knips et bilde eller to når du er i land igjen og send meg en pris du forlanger på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå