Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der ute !!

Plutselig låser ikke bakluka seg opp via sentrallåsen. Og låsen er ødelagt slik at jeg ikke får brukt nøklen heller. Er jeg fucked da eller finnes det andre måter å få opp bakluka ?

Haper noen av dere kan gi meg svar, FØR jeg velger å sende den på verksted [-o<

Takknemlig for alle svar \:D/

Skrevet

Skrujern i låsen (y)

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

He he, husk vi snakker om BMW her :---)

Har forsøkt med et kraftig skrujern, men det er ikke til å rikke.... [-(

Skrevet

Shot in the dark men min sentrallås begynte å tulle for en stund siden. Da var det en sikring under baksetet som var gått. Du kan jo sjekke om du finner noen sikringer enten under baksetet eller i motorrom som er gått, så kanskje du får liv i sentrallåsen der bak.

Som sagt shot in the dark, men verdt et forsøk.

Skrevet

Shot in the dark men min sentrallås begynte å tulle for en stund siden. Da var det en sikring under baksetet som var gått. Du kan jo sjekke om du finner noen sikringer enten under baksetet eller i motorrom som er gått, så kanskje du får liv i sentrallåsen der bak.

Som sagt shot in the dark, men verdt et forsøk.

Takk for svar :-) Mener du at det kan være en egen sikring til dørlåsen på bakluka ?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke, men når min sikring var gått under der, så fungerte ikke sentrallåsen slik den skulle. Da var det noen dører som ikke låste seg opp.

Ellers kan det jo tenkes at det er brudd i ledningsnettet til bakluken. Det tror jeg er et vanlig problem på E34 sedan.

Skrevet

touring eller sedan ? riv av trekk vist d er touring, og riv i vaieren :P eller vel d på sedan også ? :)

Skrevet

Nei det tror jeg ikke, men når min sikring var gått under der, så fungerte ikke sentrallåsen slik den skulle. Da var det noen dører som ikke låste seg opp.

Ellers kan det jo tenkes at det er brudd i ledningsnettet til bakluken. Det tror jeg er et vanlig problem på E34 sedan.

Ok, men det var null galt med baklukelåsen i går og i dag virket den ikke. Den fungerer jo elektrisk. Kanskje elektronikken i håndtaket har sluttet å virke ? Jeg får ringe Sulland på Hamar i morra og høre om det vet noe mer :-) Men takk for tilbakemld og gode forslag :-)

Skrevet

touring eller sedan ? riv av trekk vist d er touring, og riv i vaieren :P eller vel d på sedan også ? :)

Tror ikke det er noen vaier siden den går elektrisk. Det er bare en trykknapp på bakluka.

Skrevet

Jepp, har jeg også hat, men var forsatt veier der:)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Skrevet

Jepp, har jeg også hat, men var forsatt veier der:)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ok, takk for svar :-) Det får bli en nødløsning dersom det ikke finnes andre utveier ;-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Kommer du deg bak i bagasjeromet innenefra? Er sikkert kabelbrudd.. sedan eller touring?

Sent from my T18+ using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...