Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, i grunn ikke. Ser ut som det er single stage, men var rart at ikke ledningene passet i hans bil om det var en -95.

Skrevet

Det vil vel passe, men du vil sannsynligvis miste funksjonalitet i knappene, da tidlige E38 har separat modul til knappene som ligger under dashbordet, og knapp i dash for å aktivere cruisecontrol. De nyere rattene, samt M-sport ratt, har denne modulen integrert i rattet, samt aktivering av CC på ratt. 

Du kan imidlertid bypasse modulen under dash, og bytte ut CC-modul for å slippe å bruke knappen pådashbordet.

Skrevet

Jepp, men da må du ca denne cc-modulen:

http://www.ebay.com/itm/BMW-5-Series-E39-CRUISE-CONTROL-ECU-65718375497-65-71-8-375-497-VDO-/190900269753?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c728af2b9

Vær sikker på at du får en merket HW: 07    SW: 04

Har nettopp gjort dette selv i 740en, men i skrivende stund virker det ikke. Det er imidlertid gjort litt forskjellig rart med denne bilen, så feilen kan godt ligge et annet sted.

Skrevet

Okei :P Så nå jeg skal bytte ut rattet mitt, må jeg ha en sånn modul++? Tenker da å tilpasse et dual stage ratt, og jeg har single stage.

Skrevet

Okei :P Så nå jeg skal bytte ut rattet mitt, må jeg ha en sånn modul++? Tenker da å tilpasse et dual stage ratt, og jeg har single stage.

Vet ikke hvordan det blir med dual stage, men skulle tro det ble tilsvarende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...