Gå til innhold

BMW E39 anlegg

Anbefalte innlegg

Bytt spiller og høyttalere og så ser du om du ønsker en ekstra forsterker.

Du får høyttalere som passer rett nedi der de originale skal så monteringen skal være lett.

Spiller kan du enten betale for en som ser original ut, eller så kjøper du bare ei ramme og setter inn en feks pioneer eller lignende.

Du må nesten si hva du savner med dagens system?

Er det kun å få spille spotify fra mobilen, mangler du bass eller mangler du power så du ikke får hørt yndlingssangen i høyt nok volum?

Jeg satte først i en forsterker på originalhøyttalerne og spiller, men lyden ble ikke bedre, bare sterkere.

Skifta så høyttalerne i frontdørene med nye fra gladen som gikk inn uten store problem ( brukte bare originalledningene ut til døra)

Endte så ut med å skifte ut originalspilleren til en fra pioneer med dab, aux, bluetooth osv. Ser ikke helt fint ut, men gud hjelpe meg så mye bedre funksjonalitet og slikt det har blitt.

søker du på forumet gladen 130 finner du posten min med litt bilder av hvordan jeg gjorde det i frontdørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte meg en dynavin som ligner på originalt. og så satte jeg inn en liten sub for å få det lille ekstra trykke,

jeg merka stor forskjell på lyden med den nye spilleren. høyttalerne som står i e39 er ganske bra vist du har facelift. men har du preface er ikke de noe å skryte av. men anbefaler og kjøpe en spiller med god forsterker. Og vist behovet sier det så kjøp nye høyttalere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...