e30 dtm Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har et E30 M3 DTM prosjekt som vurderes solgt. Bilen er originalt en e30 320, men er breddet med stålskjermer foran og bak. Finnes ikke rust! Og breddingen er meget bra utført. Originale skjørt og orginal bakfanger. C-stolpe kasset, bakluke, vinge og DTM front fanger i glassfiber. Front leppe og flap på vinge i carbon. Alle deler for og få bilen til og se ut som en E30 DTM følger med. Bilen har også et meget bra bygget bur, som er godkjent og nummeret for norsk motorsport. Bilen står nå på et 320 understell for og være trillbar! Mesteparten av deler for og bygge denne ferdig finnes. Ta kontakt på pm, så får du selvfølgelig mer info og bilder! Eller skriv mail adressen din i tråden så mailer jeg bilder. Prisantydning, bud over 40.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Send bilder og mer info til rayray@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 dtm Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Dette gikk veldig fort, men bilen er reservert ut uka/helgen... Om det skal vise seg at det ikke blir noe av, tar jeg kontakt med de som har vist interesse på pm og i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 E du intrisert i å kunn selge kunn selve skallet uten noe mer ??? 400 13 647 mvh sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 interessert i å bytte i e30 325 orginal mtech 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzegass Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 kristian.haugland@hotmail.com sender du meg bilder og info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 dtm Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Ble dessverre førerkortbeslag på han som skulle ha bilen i dag, så da er bilen fortsatt til salgs. Tror jeg har fått sent Pm til alle som har vist interesse. (ble Pm da bildene ble for store for mail) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Send meg en PM med bilder så skal jeg legge de ut i tråden for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 dtm Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Bilen er fortsatt til salgs:-) Er en rustfri 87 modell, norsk bil. Kan selges "dtm" deler og chassi hver for seg, forutsatt at dtm delene (carbon/glassfiber) blir solgt først, om det passer bedre:-) Delene fra ACM koster ca 20t + frakt og mva Buret koster ca 10t og få bygget Og et rustfritt e30 karosseri breddet i stål ca.20t og oppover... Total pris på 40t er langt under selvkost, og relativt billig:-) Dtm Kit vil da bestå av: Glassfiber DTM frontfanger fra ACM Carbon leppe under frontfanger fra ACM DTM Speil med feste til e30 fra ACM (plast) Bmw M3 skjørt Original BMW C-stolpe kasset I glassfiber m/tak list fra ACM Bagasjelokk m3 I glassfiber fra ACM M3 vinge I glassfiber fra ACM Carbon DTM evo3 flap til bakvinge I carbon fra ACM BMW M3 bak fanger, original BMW Ta kontakt om det er spørsmål? Ønsker å selge denne fort... Bilder kan sendes på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 dtm Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvor i landet står denne? Sendte deg en Pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Heisann! VIll du sende bildet på mail til meg på joachimberntsenæhotmai.com Så tar vi det derfra !! Veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 dtm Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Send meg bilder på 171187@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Kan du sende bilder. Og hvor står bilen? eeghenriksen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå