m`power Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Hei, da vurderer jeg sterkt og selge bilen i deler, pga pengemangel.. Bilen gikk ikke gjennom eu kontroll sist den ble vist pga motor. Motor og understell er i veldig bra stand. Kom med bud ved inteesse:-) bilen befinner seg på fosen.. Pm ellr 92655949 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Motoren er en m3 motor med 286hk org Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 pris ? bytte event i bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Sendt deg pm:-) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 3,6 eller 3.8 bakstillig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddybørt Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Pris motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 m5 bremser framme og bak? pris på komplette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 pris på heile greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Useriøs selger! Jeg hadde/har planer om å kjøpe denne bilen hel, men selger svarer ikke lengre på pm. Siste han sa var att han skulle sende meg flere bilder... nå er det ingen respons... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Hei, har ikke vært inne på forumet på lenge, du kunne jo bare ringt meg istedet.. Men da jeg tok av sideskjørta fant jeg endel rust i kanalene. Mye Sveising for å få denne strøken igjen.. Motor å understell kan selges hver for seg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Kom med bud på bilen, Evt det dere vil ha:-) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Kom med bud på bilen, Evt det dere vil ha:-) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Kom med bud Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Er det 3,8 understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Bilder og minstepris på motor? Har du papir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå