Iversen92 Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Legger ut bruksbilen også så folk vet hva jeg holder på med henta denne i januar Ble igrunn kjøpt som "delebil" til 335i prosjekte, men bilen var eu-godkjent ut året så da blir den brukt istedet. Har ikke noe andre planer enn å bruke den egentlig, får se hva jeg gjør med den når det andre prosjektet er ferdig Bilen ser igrunn ikke ut, men er jo bare en bruksbil så utseende blir ikke prioritert.Den er bare sveise lappa for å få igjennom eu-kontroll så 4 kant plater overalt under og i bagasjerom Et STORT rust hull/bullk på venstre side... Bilen teknisk derimot er veldig bra! allt i drivverk, motor og understell fungerer utmerket Noen specs: -Kvasskam.-Kinaturbo. -Turbosmart WG.-sperrediff med 4.10 utv (Veldig morro)-Godkjent senka med jom coilovers.-Sportstoler.-M-tech ratt. Noen bilder Og ja bilda er redigert og ser bedre ut på bildene enn i virkeligheten MvhSimen Iversen
Iversen92 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Da blir det bygd bruksturbo av denne straks oppstart! Blitt noen timer idag å Nesten ferdig, klør i fingra etter å starte opp Noen bilder Blir vel bra tilslutt
Iversen92 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Hehe ja! fyra opp ista uten trykk rør for å se at alt var tett, og det så veldig bra ut
Iversen92 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Skrevet April 24, 2014 Jeg er litt dårlig til å oppdatere, men bilen er nå ferdig. Kjører med audi s4 dyser, 3.5 lmm som er justert riktig, kinaturbo og turbosmart wastegate som jeg kjører på 0.4 bar:) Neste steg er nå datasprut så jeg får kjørt på litt høyere trykk Tenninga er lite medgjørlig over 0.4 bar... Sinter har også kommet i hus så den blir bytta idag samt noen simmeringer Nå skal oljelekasjene bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå