hon Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 (endret) Holder på med å demontere høyre drivaksel på en 1998 e39 touring med luftfjæring. Tatt ned kardang og løsnet drivaksel, men jeg får ikke ut den ytre drivknuten på akselen ut mellom nedre og øvre bærearm. Er det slik at øvre og nedre bærearm er forskjellig på bakstilling med luft og vanlig spiralfjær? Og må jeg løsne mer slik at jeg må tappe luft av belgene? HASTER. Endret Mars 18, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
Odd-M Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 Sjekk ETK for delenr og TIS for beskrivelse av hvordan jobben gjøres. Men kan ikke tenke meg at det er forskjellige stag på de to typene fjær. Luftbelgen tapper du enklest av ved å koble av slangen som går inn på toppen eller ved koblingsblokken mot kompressor.
hon Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Skrevet Mars 15, 2014 Finner ikke TIS, og går det an å tappe luft uten diagnoseutstyr altså?
Odd-M Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 Jeg har en tråd her med link til TIS. Løftet den opp for din del. Burde være en sticky etter mitt syn.. Ja det er bare å tappe av luften. Det har ingen konsekvens.
hon Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Skrevet Mars 17, 2014 Avlastet luftfjæringen og fikk ut akselen. Men den indre drivknuten gikk i stykker da jeg skulle presse den av. Da blir det ny komplett aksel på meg da. Litt dyrere enn planlagt siden jeg bare hadde behov for å bytte ytre mansjett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå