BMW-SofuZ Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Frontlyktene på min E39 facelift er blitt svært stygge. Ikke bare matte, men også ripete. Hadde de bare vært matte kunne jeg våtslipt, noe jeg har prøvd, men det hjalp relativt lite. Det ser også ut som de er skitne eller matte på innsiden av glasset. Er det noen som har en god løsning på dette? Nye orginale lykter koster jo rundt 8000 kr pr stk med xenon og angle eyes som jeg har :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Sjekk ut denne linken her http://www.detailersclub.no/forum/topic/7214-guide-oppfrisking-av-plastlykter/ mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-SofuZ Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Har prøvd med et sett i fra 3M men det funket veldig dårlig pga alle ripene i lyktene. Ser det nå at det må grovere pussepapir til her ja Kansje til og med innkjøp av polering/rubbe maskin. Alt er billigere enn nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Har prøvd med et sett i fra 3M men det funket veldig dårlig pga alle ripene i lyktene. Ser det nå at det må grovere pussepapir til her ja Kansje til og med innkjøp av polering/rubbe maskin. Alt er billigere enn nye lykter Jeg gjorde nettopp dette å en e39, hvor lyktene var veldig slitt/ripete, ble nesten som nye etter noen runder våtsliping og polering. Så med rett utstyr så bør dette gå som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Jeg gjorde dette på en yaris igår 800,1200 og 2000 papir å polerte med fin rubbing Ble Som natt og dag! Disse lampene var JÆVLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå