janerik171187 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 har da brått litt mange biler igjen hehe så sjekker om noen er int i min 325ix godkjent med turbo er da bakhjulstrekk som den står nå, med rwd girkasse travers etc men har det meste av delene til 4wd som kan følge med, inkl ix blokk. nye kanaler og hjulbuer bak montert av forrige eier sort skinninteriør lite hull i førerstol se link i signaturen min for bilder pris for at jeg skal gidde å selge (skaffet 4wd deler sia jeg kjøpte den og byttet hjullager framme så står på 4 hjul nå) er ca 20k denn er da ferdig godkjent i vognkortet med turbo på m20b25 motor, så kan bli morsom bil husker ikke nøyaktig hester den er godkjent med men rett under 200hk, men turbo er turbo befinner seg i østfold sarpsborg, tlf 47341773 kan være behjelpelig med frakt om det skulle være aktuelt da har bil og henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimzz Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvilken stand er den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 helt ok, ikke masse rust igjen, kanalerer nye hjulbuer bak er nye ikke lakket etterpå så må lakkes om man skal ha bilen pen igjen. er da endel utstyr, skinninteriør alle 4 vinduer elektrisk og el takluke kjørekomputer servo, var en dyr bil en gang i tia. sjekk linken for bilder. motoren har grenrør med en eller annen turbo på, vet ikke hva som er gjort med den, men er som sagt godkjent med turbo i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimzz Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Får ikke sett linken da eg er på mobil. Kan du linke her? Ca pris du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Er på mobil selv nå linker når jeg kommer hjem. Rundt 20k tenkte jeg. Om ikke pris jeg er fornøyd med så bruker jeg den nok som banebil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 http://bimmers.no/topic/769876-janerik171187s-325ix-godkjent-turbo-i-vognkort-update199/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Takker Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå