janerik171187 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Følger med nice liten update hentet en ok mtech1 vinge og gule lykter kommer bildeupdate i kveld, bilen går på bukken idag (fikk omsider ferdig e34'n som har okkupert bukken noen uker)
janerik171187 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 fikk da tittet litt på denne på bukken idag, og gjort noe annet smått inne lakken er jo nesten blank er da noe rust som må fikses så var det omsider se på eksosen da, fikk ned potta heldigvis røk eksosen før skjøten hadde mellompotte liggende fikk av gamle flensen framme fikk renska flensen på bakpotta fått opp ny bakpotte vakke helt lang nok da så måtte skjøte ute begynte å sette på gule lyktene ferdig
janerik171187 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 no kødd med photobucket nå, kommer brått opp feil bilder fikser det nå
janerik171187 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 har begynt på prosjekt "nytt" interiør nå, fant fram et beige skinninteriør jeg hadde, er til 4dørs da, så må fram med modde hanskene men photobucket er klikk, så fåkke lasta opp no bilder as usual, men kommer update i kveld kjørte den en tur igår da, dritmorro gåkke bra, men er morro lell, krenger som faen i svinga, men er bare morro
janerik171187 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 stor update idag utgår da ble overtid og skal trene nå men blir da disse stolene framme med dette baksetet er da 4dørs stoler, så må modde men har titte på etpar dårlige 2dørs stoler jeg har, er mulig med litt sveising. to be continued
janerik171187 Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 update, fikk inn interiøret måtte da modde ene stolen (gadd ikke sjåførstolen, ypperlig unnskyldning for å ikke gå ut av bilen om noen baki skal ut ) må da kappe ut disse brakettene, og sveise fast på andre stolen fått ut waierne og litt smått brakettene demontert stolen noget montert inn måtte da kappe i bakdekselet men blekke noe bilder av det satt inn baksetet, 4dørs da, så ikke helt riktig ser da greut ut uten førerstolen fått inn ny stol passasjerstol måtte dog ut med de igjen da beltespenna ikke passet på preface beltespenne , tok og å tok av lyktene igjen og smurte opp justeringa, så satte de på igjen og justerte de.
aalgaard Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 så ut til å være litt rust på denne Men jar troa på at dette kan bli bra, følger med
janerik171187 Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 er noe rust ja, men skal bli bra photobucket kødder nå da, noen bilder ekke helt med
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Følger med her! Gutten som kan legge med bilder ! ja var en del rust men blir vel tatt tenker jeg? Sent from my iPhone using Tapatalk
janerik171187 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Følger med her! Gutten som kan legge med bilder ! ja var en del rust men blir vel tatt tenker jeg? Sent from my iPhone using Tapatalk nice liker å ta litt bilder av det jeg gjør, men blir fort glemt da, så kunne ofte vært fler rusta blir tatt, men tar nok å drøyer det litt, da den er eu ok et år til skjedde noe idag, fikk satt på sommerhjul, men ikke noe bilde og ser ut til at det blir en ny motor til denne imorra, veldig langt fram i tid at den blir brukt dog tror jeg to be continued
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Hehe må huske bilder de er gull! Hvordan motor blir det da? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
janerik171187 Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Hehe må huske bilder de er gull! Hvordan motor blir det da? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk får følge med imorra da vøtt
janerik171187 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Skrevet April 5, 2014 da er motoren i hus tror det kan bli morro blir nok ikke satt inn med det første da anders e30 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå