Snc_wlink Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Da selges bilen grunnet kjøp av stasjonsvogn.. Bilen er titansilver. (Automat)Sport understell og svart skinninteriør. Masse er blitt gjort med bilen og fremstår som 99% rusfri. Ikke noe rust på hjulbuer, bakluke eller panser. Heftelser blir slettet ved salg. Tenkte jeg skulle ta en NAF salgsstest som en Sikkerhet for deg som kjøper. 197500 km Bilen blir eu godkjent denne uken. Byttet bremseklosser + skiver Bremsesko Bærearm Bremserør For 2 uker siden ble dette byttet Turbo Veivhusfilter Olje + oljefilter (Castrol olje selvsagt) Luftfiilter Vibrasjonsdemper + reimer + løpehjul Ting som er blitt gjort med bilen Byttet speil Ettermontert led angel eyes Proff sotet ruter hele veien. Nytt eksosanlegg/downpipe fra ecotune i scotland Iflash og Programvare fra ecotune. Fjernet swirl flaps fra innsuget. Ettermontert dynavin spiller. Følger med sub og forsterker. Har sikkert glemt å skrive noe. Hadde ingen bilder akkurat her. Men kan sende MMS. Pris antydning 90.000 Robert Mobil 40511419
Snc_wlink Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Skrevet Mars 18, 2014 Årsavgift blir betalt idag. Kom med bud.
Snc_wlink Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Skrevet Mars 18, 2014 Send meg en melding så kan eg sende på MMS
kortsluttning Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Hørtes tungvint ut, hvorfor legger du ikke ut pris og bilde?
Snc_wlink Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Drittvær i Bergen idag. Så bilen er ikke vasket innvendig/utvendig.
Snc_wlink Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Skrevet Mai 18, 2014 Bilen er fortsatt tilsalgs. Har ikke giddet å bruke noe penger på den. Da den bare står.Må byttes bremserør bak tanken før den e eugodkjent. Selges billig da den bare er i veien. Årsavgift heller ikke betalt. Kom med bud / pris antyd 60.000 . Bekreftelse at heftelser blir slettet ved salg dokumenteres selvfølgelig. Sms / ring 40511419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå