hare4 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 Fikk tatt rusten på vogna I dag, deilig følelse!
Fredrik92 Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 Lest igjennom hele tråden og for en innsats du har gjort og for et resultat! Har noen spørsmål angående hvor du har kjøpt diverse deler som jeg tenker å bytte på min egen E46 facelift 01mod STV (har tråd innpå her)- Lurer på om du har direkte link til disse angel eyes ringene du kjøpt, er så mye å velge i også er det plug and play iforhold til ledningsnett?- Er disse logoene lik størrelse på pre og facelift utgaven?- Hvor kjøpte du blendeplug kit for EGR? Takker på forhånd for svar og følger med videre
hare4 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 Kjøpte alt på Ebay, angel eyes må loddes på parklys ledningen og tre ledningen gjennom hullet til pæra Fredrik92 reagerte på dette 1
Bimmer fan Skrevet April 20, 2015 Skrevet April 20, 2015 Så jo ut til å se bra ut den lakkeringa der da! Brukte du skikkelig utstyr eller bare sprayboks?
hare4 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 Takk, men det var nok bare sprayboks, men grunnarbeidet gjorde jeg akkurat som om det skulle vært på verksted og resultatet ble helt greit:)
Bimmer fan Skrevet April 20, 2015 Skrevet April 20, 2015 Takk, men det var nok bare sprayboks, men grunnarbeidet gjorde jeg akkurat som om det skulle vært på verksted og resultatet ble helt greit:) Tusen ganger bedre enn rust hvertfall Hvordan var framgangen ? Div produkter?
hare4 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 Hvis noen trenger deler så se her: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=58170999
hare4 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 Mye bedre enn rust ja:) Fremgangsmåte: -Pusset rusten med fiberskive på drillen -pusser rundt rusten med P120 og derretter P220 og P320, P400 rundt der igjen. -Sparkler og grunner -Våtsliper med P1000 og pusser med grå slipeklut rundt karosseridelen jeg skal lakke. -vasker i siliconfjerner og maskerer, tørker med støvklut -Legger på fargen kun på flekkene som er grunnet, 2 gode lag og et lett støvlag på toppen. -Tilslutt legger jeg 2 lag klarlakk på hele karosseridelen. Bimmer fan reagerte på dette 1
Bimmer fan Skrevet April 20, 2015 Skrevet April 20, 2015 Mye bedre enn rust ja:) Fremgangsmåte: -Pusset rusten med fiberskive på drillen -pusser rundt rusten med P120 og derretter P220 og P320, P400 rundt der igjen. -Sparkler og grunner -Våtsliper med P1000 og pusser med grå slipeklut rundt karosseridelen jeg skal lakke. -vasker i siliconfjerner og maskerer, tørker med støvklut -Legger på fargen kun på flekkene som er grunnet, 2 gode lag og et lett støvlag på toppen. -Tilslutt legger jeg 2 lag klarlakk på hele karosseridelen. Takk for veldig utfyllende svar
tullefanten Skrevet April 20, 2015 Skrevet April 20, 2015 Kikket gjennom fra side 1, fine posts og interessant innhold. følger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå