rolfi Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hei. Ønsker å kjøpe Bosch nærlykter til E32/E34. Glasset må være bra. Kan kjøpe komplette med fjernlys også, om du ikke vil dele opp et sett. Men jeg ønsker aller helst kun nærlysene KUN Bosch er interessant. Ikke Hella, Depo eller andre merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Har ett sett liggende, hele å fine gi ett bud Skien telemark, kan fraktes til Torp evt i helgen Så nå att du kunn vil ha bosh, kan sjekke dette etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Har ett sett liggende, hele å fine gi ett bud Skien telemark, kan fraktes til Torp evt i helgen Så nå att du kunn vil ha bosh, kan sjekke dette etterpå Hei. Flott om du kan sjekke det og gi meg en tilbakemelding. Er det Bosch, hadde det vært supert om du kunne sendt meg bilder på PM av de. Både glassene og baksiden av lyktene Bosch-reflektorene er i stål, og har en lei tendens til å ruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå