Kim Andre Leite Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Tenkte å freshe opp bimmern før våren og sommaren slår inn for fullt! De meste store jobba er allerede gjort.. M-tech fanger, senkesett, felg og delvis ferdig med sotinga. Men er keen på å få til noken detaljer rundt om! Samma ka det er, vil berre att den skal bli litt tøffere i blikket Har lyst på skilt plate med dei tyske fargene, om dåkke skjønna ka eg meina? Kor kan eg få ordna det? Tar imot alt av tips! Bilen ser slik ut idag, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Det vil gjøre seg med soting på baklampene, bytte ut de små blinklysa på siden mot sorte, ledpærer i skiltlys, led/xenon i tåkelysa. Bare da er du jo godt på vei. Og ikke minst, helsorte nyrer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andre Leite Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Det hørtes bra ut! Då veit eg ka eg skal fikse i nærmaste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå