JanÅge Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Hei. Jeg ønsker og kjøpe 4 stk originale M felger til min Bmw E61 touring Rop ut om noen selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Jeg har et sett. Men de er ikke helt pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Jeg har et sett. Men de er ikke helt pene. Får du sendt bilder på pm eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Nei. Ikke fra tlf. :/ pm meg mobilnr eller mail så skap jeg sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Nei. Ikke fra tlf. :/ pm meg mobilnr eller mail så skap jeg sende får ikke sendt pm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Eg har viss du henter ved Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå