snorrebmw Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Håper noen har noen deler til overs..Oppdatterer hva jeg trenger.Den aktuelle bilen er en 1976 - 316- Frem stoler originale.. Helst sorte.. Med skai sider..- Høytaler deksel til Sparkeplater( eventuelt med teppe, Sort/grått) og hatthylle. KJØPT- Bakpotte- Solskjermer. (pene) KJØPT- Fjærben, helst med spindel. KJØPT- utvendig lister(dør,bak og fremskjerm) KJØPT- bakpotte- sikkerhetsseler til baksetet. KJØPT- gulv-matter KJØPT
snorrebmw Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Opp., er vel noen som har litt deler til denne.?
snorrebmw Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Frem stoler og sikkerhets seler bak..
snorrebmw Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Skrevet Mars 28, 2014 Hei.. Ok. Husker du om disse er lave eller høye. Kan vel eventuelt sette mine trekk på dine stoler. Skulle jeg mene..
Jås Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Hmm,mulig det er forskjell der ja,mine kommer fra en 82 316. Om de er lave eller høye er jeg usikker på.
snorrebmw Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Skrevet Mars 28, 2014 Trur det er lav og høy.? Kan ikke jeg ta et mål av sete ryggen min å sende deg. Dette haster ikke.. Må ikke stresse. ",) men greit å få samlet sammen.
snorrebmw Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Jepp,gjør det så kan jeg sammenligne med mine.. Blir en dag overtid på jobben. Så jeg er ikke hjemme før i morgen.. Tar et mål av ryggen da.. Har du foresten m10 motoren din enda.?
Jås Skrevet Mars 30, 2014 Skrevet Mars 30, 2014 Den er nok solgt for ei god stund siden,står i en nullto nå..
snorrebmw Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Opp. Front plate til 80- noen som har.?
JonLoren Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Hei Har ett nytt komplett Simons Effektanlegg, hvis det skulle være av interesse. Fire deler, fra grenrør og bakover. Har lagt på hylla her i sikkert ti år. Selges evt. komplett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå