Gimmish Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hei, Er på leit etter en E34 med lite rust, spesielt i kanaler og under generelt. Fint hvis den er i teknisk god stand også. Helst i prisklassen 20 000,- og nedover (ikke rep objekt eller delebil) I nærheten av Telemark. Send linker eller info på PM mvh, Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimmish Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Må også være EU ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Hei. Jeg har akkurat fått i innbytte en rimelig fin 1993 520i sedan med manuell gir. Bilen er EU godkjent til 30.08.15 + 2 mnd. Jeg hadde en liten kjøretur med bilen og motoren virker frisk til å være en 520. Jeg merket at bilen har en liten klunkelyd når en bremser og jeg mistenker at den ene traversforingen er defekt, så begge blir byttet til nye. Jeg må se nærmere på bilen for å sjekke utstyret og andre detaljer. Jeg kan få fikset bilder i morgen. Fargen er calypsorød met.Motoren går fint og mener at km.standen er 229.000 km, men må sjekke dette nærmere. Setter en prisantydning på 13.000 kr med nye traversforinger. En såpass lang EU godkjenning er verdt noen tusenlapper alene. Bilen står i Stavanger. Hilsen Eirik.92 22 65 44. Hei, Er på leit etter en E34 med lite rust, spesielt i kanaler og under generelt. Fint hvis den er i teknisk god stand også. Helst i prisklassen 20 000,- og nedover (ikke rep objekt eller delebil) I nærheten av Telemark. Send linker eller info på PM mvh, Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimmish Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Send bilder på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå