Andreas Svendsen Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Mårn! Kjøpte meg akkurat en BMW E30 325i 1986. Den fusker litt på tomgang, svinger endel på turtall 450-800. Når jeg kjører å drar på går den 100% rent . Han jeg kjøpte bilen av hadde prøvd å rense tomgangsregulatoren å de var ikkje noe hjelp i :/ Hva annet burde jeg skjekke ?
stig. Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 sjekk etter falskluft, eller så kan det jo være tomgangreg som er dårlig, at gammal bmw jager på tomgang er jo på ingen måte et helt ukjent problem,hehe
Andreas Svendsen Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 ja han gamle eieren hadde skjekket etter falsk luft. Henn får man kjøpt tomgangreg til ein billi peng. er ganske færsk skjønner du
stig. Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 enten spøøre etter brukt her inne, evnt koed.no eller ebay. du kan også ringe bmw med regnr og spørre om og få delenummeret på den, så google det
jan magnus Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Jeg har tomgangsregulator til deg. Men må se bilde av den du har fra før så du får riktig Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå