Papperboy Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 selger en Performance intercooler til 1 serie.. lest litt rundt om at den gir ca 10hk (etter omprogramering) dvs at skal du ha noen effekt av dette så må du chippe bilen etter montering og få chip som gir litt ekstra grunnen til at jeg selger den er fordi jeg trodde jeg hadde dårlig tid når jeg satt sammen motoren min og bestillte da så jeg slapp å måtte vente på en hvis det tokk litt tid å få den.. MEN så viste det seg at jeg allerede hadde performance intercooler montert så da var det jo lite vits.. ga 2500 ferdig inn til norge med moms osv og den er ny så kan dere legge det litt til grunn når dere byr.. og noen kommer til å spørre om bilde så her er bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 skal gi ca 10hk ekstra ved chipping har jeg lest rundt på engelske forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Passer den E90? 318d preface med m47. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 1500kr hvis den passer på 06 118d Msport. Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Mener å huske den passer e90 også men er ikke 100% på det den passer ihvertfall 118d Så bud notert.. kunne vel egentlig tenkt meg 1750 så jeg minimaliserer tapet mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 1750kr inkl frakt så tar jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 det blir vel det samme som 1500 da hvor holder du til så kan jeg kanskje møte deg hvis det ikke er så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hehe ja gjør jo det. Bor i Mandal, Vest Agder. Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har surfet litt og er ikke så sikker på at den passer på min bil pga den jeg har den minste turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 oki kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå