morkan Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Heisann! Er det noen som vet om solfilm på siderutene fremme surrer med signalet ifra nøkkel til comfort access på en E70? Har allerede bestillt time men ble noe usikker på om det kombineres uten noe knussel. Takker for svar. Morgan
morkan Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Supert ,da skulle det være greit, thanks
quandt1960 Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Bevegelsessensor sitter i håndtaket som morkan skriver og en i antennen på taket som registrerer at nøkkelen er i nærheten av bilen.
HPVL Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Legg ut noen bilder! Sent from my iPhone using Tapatalk
morkan Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Før soting: Etter: Ruter ifra b-stolpen og bakover er orginal sotet, sideruter fremme har fått på 35% solfilm.
HPVL Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Sweet! Det var jo en kledelig mod! Er du redd for å bli stoppet eller?
morkan Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Tja, blir jeg stoppet så må jeg vel dra det av igjen,regner med at det blir mangel lapp og at den må vises hos biltilsynet. Er ikke så veldig mørk på dagtid,blir endel mørkere å se på når det har blitt kveld. På dagtid så har jeg også muligheten til å åpne taktrekket til glassluken og slippe inn litt mere lys.
bmw-E30 Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Alle disse bilene har eg tonet 35% foran, ser sykt mørkt ut på bildene, men det har med hvilken vinkel du ser på rutene. Deiligt å kjøre med på dagtid når sola skinner for fullt osv. Kan bli litt mørkt når en skal rygge på kvelden, men du blir vandt med det Samtlige har comfort access så det fungerer helt fint
morkan Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Fet X5! Takk for det. Går og vurderer om jeg skal senke litt, men er litt usikker på om jeg orker den evige rundansen med den forbaska slitasjen på innsiden, etter å hatt e61 med senk så er jeg litt lei av å måtte snu og bytte bakdekk i endinga
HPVL Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Jeg skal sote snart og vet ikke om jeg bør gå for 35% eller 40%/45%... Er ikke keen på å bli stoppet.... Sent from my iPhone using Tapatalk
morkan Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Hadde meget mørke ruter på en bil for noen år siden,ble stoppet i endinga,hadde da et ekstra sett med klare vinduer som jeg byttet når bilen måtte vises hos biltilsynet,vil prøve å unngå dette nå så da ble det 35%,syntes det blir mer enn mørkt nok. Som bmw-E30 også skriver så blir det noe mørkere på kvelden,med 35% og orginalt tonede ruter så blir det ikke så galt på dagtid heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå