Kennethe34 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Skal bytte klosser foran på M3'n nå som det nærmer seg vår, så lurer jeg på om noen har noe anbefalinger å komme med? Har hatt EBC greenstuff på en 325i jeg hadde før, de var jeg meget fornøyd med, ingen piping og støvet absloutt ingenting. Kan yellowstuffklossene de har på GS være noe å gå for?
Arild Borud Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Hvis du er så fornøyd med greenstuff, hvorfor velge yellowstuff? Sistnevnte heller vel mer over til racing. Det er som med bremseklosser som med dekk, du får aldri i både pose og sekk. Den ene ønskede egenskapen går på bekostning av en annen positiv egenskap.
Kennethe34 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Hvis du er så fornøyd med greenstuff, hvorfor velge yellowstuff? Sistnevnte heller vel mer over til racing. Det er som med bremseklosser som med dekk, du får aldri i både pose og sekk. Den ene ønskede egenskapen går på bekostning av en annen positiv egenskap. Fordi såvidt jeg vet får du ikke greenstuff til E46 M3 Yellowstuff skal være en mellomting mellom bane og veibruk sies det
Kennethe34 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Jeg bestilte bare originale, det fungerer sikkert bra nok til mitt bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå