stig. Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 har noen m30 deler til overs som ligger og slenger her, da det har blitt endring i planer. ok 4 pucka sinterlamell et ålreit enkeltmasse svinghjul til m30 (ser ut som kun har blitt brukt org clutch så vidt meg bekjent,anleggsflate ser bra ut ) ei bunnpanne du kan bruke i e28 ( er fra e9 så følger med oljerør og sil til pumpa ) gammle typen hengene filter starter og div m30 motor deksler Ønsker vel bud på de tingene her, ligger bare og tar opp plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 oppsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 clutch hus 600,-? Hvor i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 clutch hus 600,-? Hvor i Akershus. Ved Jessheim å 600 blir nok litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid B Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Svinghjul 750kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 du veit hvor det clutchuset skal stig! som jeg sa til deg! snakkes på tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Svinghjul 750kr ? Sendt deg pm du veit hvor det clutchuset skal stig! som jeg sa til deg! snakkes på tlf haha, ja sendt deg pm å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 du veit hvor det clutchuset skal stig! som jeg sa til deg! snakkes på tlf Hola ! Betyr det at du får et løst clutch-hus til M20 til overs ??? Er i såfall VELDIG interessert i det Vh. Stein 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 clutchhus til m30 er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooter Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Er det stor eller liten spline på lamellen? Vet du hvilken diameter det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Er det stor eller liten spline på lamellen? Vet du hvilken diameter det er er 240mm og vanlig lille spline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå