Haaken25 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hei, er det noen som har høyre framdør og bakdør, høyre forskjerm, høyre speil og frontfanger til salgs, i fargen diamantschwarz metallic (181)?? Jeg holder til i Stryn, men har mulighet for å hente i nærheten av Kongsberg-området også. Henrik 45474212 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Har frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken25 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Hvor mye vil du ha for den? har du bilde? hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Send meg sms på 95136585 så skal du få bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hei, er det noen som har høyre framdør og bakdør, høyre forskjerm, høyre speil og frontfanger til salgs, i fargen diamantschwarz metallic (181)?? Hei. Jeg har framdør og skjerm i diamantsvart met. Delene er omtrent rustfrie og med et par småbulker, mener jeg å huske.. Må sjekke dem nærmere. 1.200 kr for døren med speil og 500 kr for skjermen. Jeg holder til i Stavanger. Du som søker delene bør jo skrive hvor du bor når du søker etter deler som ikke normalt sendes med Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken25 Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Hei. Jeg har framdør og skjerm i diamantsvart met. Delene er omtrent rustfrie og med et par småbulker, mener jeg å huske.. Må sjekke dem nærmere. 1.200 kr for døren med speil og 500 kr for skjermen. Jeg holder til i Stavanger. Du som søker delene bør jo skrive hvor du bor når du søker etter deler som ikke normalt sendes med Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Okey, har sendt deg melding. Mulig at det blir litt langt å hente i stavanger, når jeg bor i Stryn, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå