Gå til innhold

Ønskes kjøpt deler til 520i 92 modell, sedan


Haaken25
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har høyre framdør og bakdør, høyre forskjerm, høyre speil og frontfanger til salgs, i fargen diamantschwarz metallic (181)??

 

Jeg holder til i Stryn, men har mulighet for å hente i nærheten av Kongsberg-området også. 

 

Henrik

45474212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen som har høyre framdør og bakdør, høyre forskjerm, høyre speil og frontfanger til salgs, i fargen diamantschwarz metallic (181)??

Hei.

 

Jeg har framdør og skjerm i diamantsvart met. Delene er omtrent rustfrie og med et par småbulker, mener jeg å huske.. Må sjekke dem nærmere. 1.200 kr for døren med speil og 500 kr for skjermen.

 

Jeg holder til i Stavanger. Du som søker delene bør jo skrive hvor du bor når du søker etter deler som ikke normalt sendes med Posten.

 

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har framdør og skjerm i diamantsvart met. Delene er omtrent rustfrie og med et par småbulker, mener jeg å huske.. Må sjekke dem nærmere. 1.200 kr for døren med speil og 500 kr for skjermen.

 

Jeg holder til i Stavanger. Du som søker delene bør jo skrive hvor du bor når du søker etter deler som ikke normalt sendes med Posten.

 

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Okey, har sendt deg melding. Mulig at det blir litt langt å hente i stavanger, når jeg bor i Stryn, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...