Flandy Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hei.Ønsker å piffe opp min gamle e39 touring som jeg kjøpte for slikk og ingenting. Delen må evt. sendes til Bergen. Her er ønskelisten; Bakluke uten rust og bulker. Førerdør uten rust og bulker Svarte listverk rundt vinduer. Sportsratt uten knapper eller med knapper, men da må jeg ha alt som må til for å bygge om.Org. facelift front lykter kan være litt slitt i glass, men hele og funksjonelle. Hanskerom i svart. Høyre stoffdeksel inn mot girkassetunell. Fungerende abs styrenhet. M-tech/m5 front og bakfanger i plast. Luftedyse midtkonsoll til baksete med varme reg. Komplett m52b28 motor. 230k eller mindre. Send gjerne pm. Mvh Anders Nygaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 har annonse på en 2,8 her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 har bakluke uten rust med en liten bulk. svarte lister og styreenhet til abs og venstre hovedlykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå