YGZ Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Slitt og rusten BMW 525i E34 selges. 1992-modell. Manuell. Norsk bil, kan registreres, men det er jo en liten jobb å få den EU-godkjent. BBS felger. Sportsseter i skinn. Elektrisk dobbel takluke. Jeg mener å ha observert vann i olja. Ellers startet den sist jeg hadde strøm på, men det begynner å bli et par år siden. Selges billig, men jeg vil ha litt for felgene. Noen har stukket av med dekslene til felgene etter at bildene ble tatt. Hentes i Oslo. Zlash reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Selger du deler av den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YGZ Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Egentlig ikke, men hva er du interessert i? Spørs jo hvor stor jobb det er å demontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Manuel? flere bilder av interiør? hvordan utstyr har den? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadForX Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 4000, uten felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YGZ Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå