jensky18 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Har begynt å lagt inn bestilling på alt av utstyr og det som trengs for å plastidippe min E90. Er nybegynner på dette, så det kan jo bli et veldig interessant resultat :-) Har jo sett masse videoer på nettet, så går utifra jeg har en god Call på det meste rundt temaet, er det noen andre trikks noen erfarne her kan gi meg, før jeg setter i gang å roter på min bil? MEN det store spørsmålet... HVILKEN FARGE? Jeg heller mest mot en blåfarge med mørke detaljer og mørke felger, evt rødt i samme oppsettet. Noen synspunkter? ) Nå kommer jeg vell til å legge inn bestilling på alt dette på www.plastidip.no. Er dette rette plassen å gjøre det på? Takker for alt av svar^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Ignorer de røde stripene på bildet .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Noen som har noe innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Syns denne fargen er ganske fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Ja den er pen, tenker selv den fargen, men blande litt sort oppi for å få en litt mørkere tone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg foreslår Anthracite Grey, den er fantastisk fin, spesielt hvis du har noe glossifier eller metallic. Her er en video som viser et sinnsykt fint eksemplar: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Slik ble resultatet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Påførte du plastidippen med sprøyte? Syns finishen ble bedre enn når man bruker spraykanne.. Finishen ble mye bedre enn felgene mine, ellers så er det bildet som bedrar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ser bra ut! Bestilte du i Norge? Hva ble totalprisen, og hvilken sprøyte brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 På bilen brukte jeg Wagner 550 sprøyta, den funker OK til jobben. mens på felgene brukte jeg sorte spraybokser. Jeg brukte også sorte spraybokser på di sorte detaljene. Funker greit så lenge det ikke er over de store flatene Jeg bestilte på Norbond og fikk blandet fargen der i tillegg. Rask levering. Litt dyrere en plastidip Scandinavia, men de kan ikke blande ift RAL fargekartet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Totalprisen med alt av utstyr som jeg nå har vis jeg vil gjøre det igjen ble på 10 000. INKL ALT! Blir billigere vis du skal ha en av standardfargene ala sort, rød osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Er vell etter 2 strøk dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Sleng ut noen bedre bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hva slags frontfanger er det der? Ser ut som original med splittere av noe slag nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå