kent900 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Hei. skulle idag bytte instrumentpanel i min 1988 e34 bmw m5(ombygd 530). det instrument panelet jeg hadde i bilen var generasjon 1 og hadde grå bak plate. det jeg skulle sette inn er generasjon 3 med lyseblå bakplate, og fikk beskjed om at dette skulle gå fint for alle kontaktene passer. Men da jeg byttet om til det nye instrument panelet så virker alt utenom turtelleren, og olje tempen. vet man må koble om noe for å få olje temp til å virke. men er turtelleren som jeg trenger :/ testet m5 speedometeret i min 1992 e34 525 og der fungerte det fint. testet så speedometeret fra 525'en i min 1988 530 men var samme der, turtelleren virket ikke. prøvde så genrasjon 1 speedometeret mitt fra 530'en i 525'en og der fungerte turtelleren. så alle speedometerene er i orden, men i 530'en så fungerer bare det orginale og ingen av de andre selv om det fra 530'en funker i de andre ? . ga ikke helt mening :/ Er det noen som vet en løsning ? eventuelt om jeg må koble om noe i kabel kontaktene bakpå speedometeret ? Genrasjon 1 speedometer som satt i 530. m5 speedometer som skal brukes genrasjon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 bump... aldri noen som har vert borti speedometer på disse ? som vet om kansje noe må kobles om i mitt tilfelle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 plopp.. fortsatt ingen som har noen tips ? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå