tomasbaj Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hallois! Jeg har bestemt meg for å totalrenovere BBS-felgene mine men sliter med å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på naglene på felgene! Bilen er fiolett (E34 540), men lurer på å lakkere naglene i gull-farge? Litt i tvil om det vil passe en bil som er fiolett! Eller syns dere alt skal renoveres i samme farge som på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Min personlige mening er at jeg liker felgene som de er og i alle fall på en classy e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Er egentlig enig med deg, J.K Felgene ser kanskje ikke ut som de trenger å renoveres, så derfor kan jeg kort forklare for de som lurer: Disse var originalt lakkert på kantene, så jeg bestemte meg ifjor for å polere kantene. Resultatet ble forsåvidt bra det med noe som lignet krom. Men når jeg skulle ta av felgene for vask før vintern, fant jeg ut av en bolt på en felg var blitt rund i kantene noe som gjorde at hjulkrysset glapp og gikk rett i felgen(dette resulterte jo i skade). Så det ene første med seg det andre, og resultatet ble total renovering av felgen(e). Senteret er ikke like fint på alle felger samt at lakken på naglene har flasset bra av i tillegg til diverse riper som ikke forsvant ved polering. Nå blir de som nye, jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå