bearperformance Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Er det noen som har noen gode råd for å få opp enten panseret eller noe så jeg får strøm på bilen?? Er noe som trekker strøm og bilen har stått noen dager.. Nøkkel fungerer ikke i døra, og alarm og alt er dødt... Takker for all hjelp!
Sjøbuse Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Vet noen klarte og koble på startkabler/ lader på + og - i motorrommet ved å jekke opp bilen og gå inn fra unnersiden av motor. Men husker ikke hvordan bil det var. Du trenger bare og få en ledning på +. - kan du bare ta i karosseriet eller lignende.
bearperformance Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 tenkte tanken, problemet er at bilen står i en trang garasje.. Så å jekke opp bilen på den siden pluss tilkoblinga sitter blir litt vanskelig..Men tusen takk for tipset
Hemidog Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Er det ikke mulig å bruke nøkkelen på bagasjen? vri nøkkelen til venstre, så skal vel lokket åpne seg mekanisk.
bearperformance Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Er det ikke mulig å bruke nøkkelen på bagasjen? vri nøkkelen til venstre, så skal vel lokket åpne seg mekanisk. Har ikke lås på bagasjelokket...
rekorden Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Har du hengerfeste? Hvis du har kontakt med 13 pinner, så kan du sende strøm inn via en av de.
bearperformance Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Har du hengerfeste? Hvis du har kontakt med 13 pinner, så kan du sende strøm inn via en av de. Morsomt at du nevner det har ettermontert hengerfeste, men er ikke tilkoblet ennå! haha
Spectral72 Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Jeg lurte ut side blinkers på venstre side fremme, og fikk lurt på strømtilførsel på ledningene der.
ZaxoN Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Jekk opp bilen å kjør strøm rett på plussen på starteren og jord i karrosseriet Ellers kan du sette strøm på plussen på dynamoen så du får strøm nok til å låse opp bakluka/dør osv.
bearperformance Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Følte meg utrolig dum da jeg bare MÅTTE prøve litt til med nøkkelen i døra og den åpnes hvis du vrir nøkkelen til venstre(til det stopper) og drar i dørhåndtaket og vrir en kvart runde til. Så bmw har faktisk tenkt ut en lur måte å få opp døra mekanisk hvis batteriet er helt dødt!Men igjen, tusen takk for innspill og forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå