MrStavsetra Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Hei. Jeg har akkurat kjøpt en BMW E21 som min første bil. Planen er å gjøre den 110% strøken. Jeg har allerede kjøpt felger og skal snart kjøpe camber plates og senkesett.
MrStavsetra Skrevet April 23, 2014 Forfatter Skrevet April 23, 2014 Nå har jeg begynt å se litt under bilen......det var ikke noe vakkert syn
Embret Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 Her må jeg selvfølgelig følge med... Artig med E21 prosjekter... Har litt sveising foran deg ser jeg, men stå på!
MrStavsetra Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Skrevet Juni 1, 2014 En veldig liten oppdatering Jeg fikk på dekk på felgene for noen uker tilbake og så det at bilen er ALT for høy, så det blir senkesett en gang nå i sommer Fant også ut at veng i Halden har kanal (sideskjørt) , sidepanel bak og nedre bakplate til bilen. Noe som jeg trenger sterkt pga at rumpa på bilen er helt rusta bort. Jeg freset bort 3mm på 2 av felgene mine pga at de stakk litt langt ut foran. Har også fått bort den hvite stripa som satt på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå